2013. augusztus 10., szombat

Pontot teszek a végére 2.

Mielőtt elmesélném gyönyörűséges olaszországi utunkat, elmesélem az előzményeket, amiket én is csak utólag tudtam meg. Olyan jókat nevettünk utólag ezeken! Mesteri szervezés volt. És hogy még a lányok is mindent titokban tudtak tartani! Le a kalappal előttük!
Zoli hétfőn reggel egy csokitortával jött vissza, amit Dóri jól elrejtett. A fék valóban melegedett, és már értem, miért volt annyira bosszús miatta. 
Nem gyanítottam semmit. Ahogy hetekkel ezelőtti dolgokból sem vettem észre semmit.
Egy alkalommal például keresetem Zoli pénztárcáját a táskájában. Első ránézésre nem láttam benne, tovább meg nem kerestem a kábeldzsungelben. Ő meg ijedten kérdezte a nyitott táska láttán, hogy mit kerestem, és mit találtam, és biztos, hogy semmi mást? De, ugye a lényeg nem volt ott, nekem meg más onnan nem kellett. Pedig ott lapult a térkép és egy titokzatos boríték, amit csak később, az út során kaptam meg. 
A sógornőmmel beszéltünk másnap telefonon, és kérdezte, hogy már mindent tudok-e, és mit szólok hozzá. Boldog vagyok, stb. Valami sugallat folytán, nem szólta el magát a boríték tartalmáról. Mert ő a mindenről alatt azt is értette, én meg még csak nem is tudtam róla.
A fényképezőt Réka rejtette el. Anyuék is tudtak az egészről. A húgom egyszer elszólta magát, de nem tűnt fel, mert hónapok óta azzal viccelődtünk a kert kapcsán, hogy elmegyünk Toszkánába traktort venni.
Ekkor már napok óta megszállottan kerestem üdülési lehetőséget. Idén én mondtam, hogy ne menjünk Balatonfüredre, de július elejére már nagyon-nagyon bántam. Gyorsan lefoglaltam egy lillafüredi szállást, Zolit meg kész tények elé állítottam. Vegyen ki szabit, mert ekkor és ekkor megyünk. És volt még tartalékban két másik, amiről nagyon-nagyon gyorsan lebeszélt. Utólag mondta, hogy lefőtt, amikor szervezkedésbe kezdtem.
Persze összeáll a kép ezekből az apró jelekből, beszédekből. De július 8-a délutánjáig az ég világon nem sejtettem semmit. Kedden még vásároltunk, pénzt váltottunk. Július 10-én hajnali 4-kor útra keltünk. Régen éreztem efféle izgatottságot.
folyt. köv.

A lehető legjobbakat! 

Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése