2012. október 17., szerda

Élni tudni kell

És Réka tud is! Aki ismeri, tudja, miről beszélek.
Vele mindig történik valami.
Egyik reggel korán indultunk, a kocsiban fésülködött. Mondtam neki, hogy ő az a kocsiban, pirosnál sminkelős csaj lesz. Mire azt válaszolta: "Motoron nem lehet sminkelni."
Most abban a korban van, amikor a fiúk szeretik a lányok fenekét csapkodni. Ő sem marad ki. Ment fel a lépcsőn, amikor az eset történt. Megfordult, és adott egy pofont a srácnak, mire az megszeppenve mondta, hogy nem ő volt, hanem a mellette álló. A másik is kapott.
Kérte, hogy menjek érte kocsival, ha esik az eső. Mondtam, nem vagy cukorból, nem fogsz elolvadni. "De igen! Cukorból vagyok, azért vagyok ilyen édes!"

Kaptam Tőle egy sitty sutty képet, miután megette a csokiscsigát, amit sütöttem. Íme:



A lehető legjobbakat! 

Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése